Ημερίδα με θέμα “Έρευνα αγοράς για Startups”
Την Παρασκευή 14 Ιουλίου είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε διαδικτυακά τον κ. Χάρη Λαλάτση, founder της Ierax Analytix & market analyst, σε μια ημερίδα με τίτλο “Έρευνα αγοράς για startups”.
Η Ierax Analytix ιδρύθηκε το 2017 από ανθρώπους που είχαν όραμα μέσω της έρευνας αγοράς να φέρουν τις επιχειρήσεις κοντά στους καταναλωτές τους. Η εταιρία παρέχει και συμβουλευτικές υπηρεσίες με βάση την καινοτομία και τα δεδομένα, για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής.
Στη σημερινή ημερίδα αναλύθηκε η έννοια της έρευνα αγοράς η οποία αφορά τη συστηματική συλλογή και ανάλυση δεδομένων σχετικών με την αγορά, τους καταναλωτές και τους ανταγωνιστές με σκοπό την κατανόηση των αναγκών, των προτιμήσεων και των συμπεριφορών του καταναλωτή, την εκτίμηση των τάσεων της αγοράς και των ευκαιριών για την ανάπτυξη της εκάστοτε επιχείρησης.
Κατά τη διάρκεια του session ο ομιλητής μας, επεσήμανε τη σημαντικότητα της διεξαγωγής έρευνας αγοράς από τα πρώτα κιόλας βήματα της επιχειρηματικής ιδέας, καθώς βοηθά τους νέους entrepreneurs να κατανοήσουν την αγορά, να προσδιορίσουν ευκαιρίες και να αναπτύξουν στοχευμένες και αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Στη συνέχεια ο κ. Λαλάτσης, εξήγησε μέσα από πρακτικά παραδείγματα τα είδη έρευνας που μπορεί να πραγματοποιήσει κάποιος και παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούμε ένα ερωτηματολόγιο. Ακόμα, αναφέρθηκαν ορισμένα αναγκαία εργαλεία που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει ώστε να εξάγει αξιόπιστες πληροφορίες και να ερμηνεύσει τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς με ορθό τρόπο.
Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τα βήματα που ακολουθούνται και τη σημασία της διαμόρφωσης ερωτήσεων που θα μας παράσχουν ποιοτικές και ποσοτικές πληροφορίες, αλλά και να αναπτύξουν μέσα σε λίγα λεπτά ένα περιεκτικό εξατομικευμένο ερωτηματολόγιο.
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον κ. Χάρη Λαλάτση για τις πολύτιμες πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μας στο διαδραστικό session με θέμα την έρευνα αγοράς!







