Masterclass “Market Research”
με τους Δημήτρη Παξιμάδη και Παντελή Κονταξάκη
Στις 28 Νοεμβρίου, η Thinc διοργάνωσε με επιτυχία το masterclass “Market Research”, με εισηγητές τους κ. Δημήτρη Παξιμάδη και κ. Παντελή Κονταξάκη, μέλη του ΚΕΜΕΛ και καταξιωμένους επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετινγκ και της στρατηγικής επιχειρήσεων. Το masterclass, βασισμένο σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο παρουσίασης, προσέφερε στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να κατανοήσουν σε βάθος τη σημασία και την εφαρμογή της έρευνας αγοράς στις σύγχρονες επιχειρήσεις, ιδιαίτερα για startups.
Το σεμινάριο χωρίστηκε σε τρία μέρη:
- Ορισμοί και Θεωρητικό Πλαίσιο: Παρουσιάστηκε η έρευνα αγοράς ως εργαλείο λήψης αποφάσεων, με εστίαση στους τύπους (ποσοτική/ποιοτική) και τις μεθόδους διεξαγωγής της. Οι εισηγητές ανέδειξαν τη σημασία σωστών ερωτήσεων και ενδεικτικών case studies.
- Βασικά Στάδια Διεξαγωγής: Με ένα υποθετικό παράδειγμα startup, αναλύθηκαν τα βήματα από τη συλλογή δεδομένων έως την ανάλυση και αξιολόγηση.
- Πρακτικά Παραδείγματα και Εργαλεία: Συζητήθηκαν παραδείγματα όπως το U&A Survey και η χρήση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων, όπως το Survey Monkey, καθώς και η εφαρμογή μεθοδολογιών όπως το Sales Funnel.
Εμπειρία και Εργαλεία για Startups
Έμφαση δόθηκε στη στρατηγική χρήση των αποτελεσμάτων της έρευνας για την επιβεβαίωση επιχειρηματικών υποθέσεων και την ανάπτυξη βιώσιμων πλάνων. Εξαιρετικό ενδιαφέρον προκάλεσε η πρακτική άσκηση δημιουργίας ερωτηματολογίου, η οποία προσέφερε άμεση εφαρμογή της θεωρίας. Οι συμμετέχοντες είχαν επίσης τη δυνατότητα να ενημερωθούν για οικονομικές λύσεις “Do-It-Yourself” ερευνών και τη χρήση πολυδιάστατων εργαλείων που συνδυάζουν παραδοσιακές και σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ.
Ο Δημήτρης Παξιμάδης και ο Παντελής Κονταξάκης μοιράστηκαν τις γνώσεις τους, βασισμένοι στη μακρόχρονη πορεία τους σε ηγετικές θέσεις. Η προσέγγισή τους, συνδυάζοντας πρακτικά παραδείγματα και θεωρητική τεκμηρίωση, καθήλωσε το κοινό, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.